Skip to main content

Soalan Lazim

1. Bagaimana saya boleh terlibat dalam kursus atau latihan yang ditawarkan?

  • Anda boleh mengunjungi laman web latihan kami di link https://global.uthm.edu.my/training/ untuk mendapatkan maklumat terkini tentang kursus. Kami juga sering mengumumkan acara dan kursus baru melalui saluran media sosial dan laman web rasmi maya.

2.Apakah perkhidmatan yang ditawarkan oleh pejabat anda?

  • Pejabat kami menawarkan perkhidmatan seperti rakaman, kursus/latihan serta latihan industri. Terdapat juga beberapa platform pembelajaran dalam talian di bawah tanggungjawab kami seperti Author, AuthorODL, MOOC, MC dan OER.
  • Perkhidmatan tempahan ruang bilik latihan dan akaun Zoom turut disediakan. Jika terdapat permintaan tempahan ruang, anda boleh menghubungi En Mohd Esaruddin di talian 07-4538347, manakala tempahan akaun Zoom anda boleh menghubungi En Hemmy di talian 019-7965796.

    3.Bagaimana saya boleh mendapatkan perkhidmatan rakaman?

    • Secara umum, perkhidmatan rakaman disediakan untuk acara/majlis rasmi universiti. Jika terdapat permintaan, anda boleh menghubungi Ts. Hazli di talian ini 07-453 8336 untuk membuat tempahan dan membincangkan keperluan spesifik anda.

    4. Bagaimana ingin menghasilkan video penerbitan untuk terbitan SMPU?

    5.Adakah organisasi ini menyediakan sokongan teknikal untuk platform pembelajaran dalam talian?

    • Ya, kami menyediakan sokongan teknikal untuk memastikan kelancaran program. Anda boleh menghubungi pasukan sokongan teknikal kami melalui e-mel atau telefon untuk mendapatkan bantuan.
    • Untuk platform Author (Ts. Mohamad - 07-453 8336, Cik Syaza Nazurah - 014-775 2044).
    • Platform MOOC, AuthorODL, MC dan OER ( En Hemmy - 019-796 5796, Cik Noorhidayah - 014-276 6958). 

    Jika ada soalan lanjut, sila hubungi kami di talian : +607-453 8347

    Maklumbalas

    Sebarang aduan dan maklum balas yang ingin disampaikan boleh melalui Sistem WeCare@UTHM

    Borang Kajian Kepuasan pelanggan -Soal Selidik turut disediakan dari Pusat Pembelajaran Maya . Sila tekan Borang Maklum Balas Pengalaman Pengguna Laman Web Rasmi Maya dan Borang Rekod Pelanggan.